I won't make promises to you that I can't keep

And I'm back. Har haft internetproblem och fotobrist lately. Hur som helst, igårkväll var jag på den efterlängtade balen, tillsammans med resten av avgångsniorna på haga. Vi höll till på Rex och åt väldigt god mat, dansade och skrattade. Lyckad kväll helt enkelt. Och som ni ser på bilderna så har jag ju också otroligt snygga vänner. Tog tyvärr inga bilder under kvällen, hade fullt upp ändå.
Idag vann vi Haga challenge, eller över niorna i alla fall, och jag är supertrött. Sov nada inatt känns det som. Imorgon, skolavslutning. Gud vad fort allting går. Jag hinner inte med, dra i handbromsen någon. Nu går jag och lägger mig.
Rubriklåt:
Stuff and nonsense- Missy Higgins

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0