There's something about the way the hair falls in your face

SOMMARLOV. Underbart. Blev bara en massa closeup-bilder på mig eftersom att det tydligen var det enda pappa fotade idag. Men farmor kommer hit på middag och jag vet med mig att hon tog en del fina bilder som jag tänkte sno då.
Anyhow, äntligen sommarlov på riktigt. Vädret är ju åt helvete, men snaabel vad skönt att vara ledig. Alla grät på skolavslutningen utom jag kände jag... Men jag är ledsen, också. Jag kommer sakna massor av saker, det är ju som en era som tar slut. Dock är jag så äckligt skoltrött att det mest är härligt att sluta skolan. Ingen mer skolplikt i hela mitt liv! Crazy.
Rubriklåt:
Your body is a wonderland- John Mayer

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0