Until you have it all, you won't be free

Kul att det finns så normala bilder på mig osv. Denna är från i höstas/vintras när vi hade vår julföreställning på teatern. Spännande sminkning. Noterade att jag bara hade två hål i öronen back then. Nu har jag tre. Spännande kuriosa om mig.
Ikväll har jag varit på bio med Elias, vi såg Baksmällan II. Sjuuukt skön, älskar man ettan och vill ha mer störda jokes men i princip samma story ska man se den. Den var lika klockren som den tidigare. Älskar när hela publiken dör av skratt. Vi klämde faktiskt nästan hela Blockbuster-menyn... Nästan.
Rubriklåt (älska filmen Into the wild, och älska soundtracksen):
Society-Eddie Vedder

Leave a comment
By: amanda

Visst är den bra!! Jag och karl såg den i lördags :)

2011-06-20 @ 13:05:14
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0