And I caught your eye as we walked on by



Godmorgon kära människor! Har precis inlett dagen med en svenskalektion där vi inte kommit särskilt långt med grupparbetet alls...

Tänkte hur som helst bara tipsa er om dessa två budget-sminkprodukter jag använder som är riktigt grymma! Pudret är från Lumene och går på otroliga 79 riksdaler, och naturligtvis skiftar det från person till person men för mig fungerar det superbra. Min hy mår inte sämre av det heller, börjar nästan misstänka att det motverkar finnar... 
Eyelinern köpte jag bara härom dagen, fick tips av Rebecka, och jag var väldigt skeptiskt till en H&M-produkt men to be honest är det den bästa eyelinern jag testat. Håller galet bra och kostar nästan ingenting, bara 29 kr!

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0