Cause baby I'm just the worrying kind



Den här tjusiga lilla filmen har jag gjort i veckan, till ett religionsarbete i skolan. Dock tycker jag att den blev mer likt ett kort matlagningsprogram, men whatahell. Taggad som fan är jag iallafall på att gå Media och använda "riktig" utrustning. Min filmkamera är från typ 2000 och har så gammal kabelanslutning att det inte ens fungerar på min nya dator.

Nu ska jag fortsätta kämpa med matten fram till middagen. Fick sånt där Peppad utav bara helvete-ryck när jag lyssnade på Håkan Hellström på hemvägen, SNART ÄR DET JU UMEÅ OPEN. Tiden bara flyger fram!

Leave a comment
By: kajsa

hahhahahaha underbarty

2011-03-02 @ 19:53:15
By: Siri!!

hahahah, underbart!!! Så jävla coolt alltså, älskar musik i bakgrunden! (A)

2011-03-02 @ 20:13:29
By: Karin

KÄRLEK

2011-03-02 @ 21:05:30
URL: http://mahieu.blogg.se/
By: Ida

ÄLSKAR rörelserna du gör då du ska berätta om religionen!!!

2011-03-02 @ 21:31:39
URL: http://idatjernberg.devote.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0