I don't wanna be anything other then me



Hallåhallå! Har just käkat lite fruitas och tänkte tipsa er om ett superduperenkelt men ack så gott eftermiddags"godis". Jag kanske är ensam om detta, men jag tycker att äpple blir så otroligt mycket godare om man skivar upp det på en tallrik! Knäppt kanske, men åtminstone räcker det längre. Blir den såkallade "chips-effekten", utan att det blir onyttigt.

Förresten, jag har tänkt på en sak. När jag är ledsen över något, blir jag väldigt tystlåten och tillbakadragen. Då tror alla i min omgivning att jag är sur. Då BLIR jag sur, för att alla tror att jag är sur. Och när jag blir sur, då fräser jag åt folk. Vilket gör att de istället totalt undviker mig. Det är ett riktigt dåligt händelseförlopp... Bäst att vara glad och glömma bort varför jag inte är det. emodeppemodeppemodepp.
Jag har ju en massa fina helger att se fram emot!

Leave a comment
By: Karin

Det är ett hårstrå på ditt äpple :o

2011-03-30 @ 18:51:31
URL: http://mahieu.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0