innan för många hade förklarat hur det fungerar



Guten nacht! Sitter här och försöker pränta in saker som att Mozart skrivit "Eine kleine nachtmusik", har nämligen ett trevligt musikhistoria-prov imorgon. Tur att jag läser tyska, alla gamla kända musiker tycks vara från tysktalande länder. Btw, förhöra varandra på skype fungerar asbra.

Annars har jag ganska nyss kommit hem från en extremt härlig semester uppe i Hemavan, med massor av snowboard, bastu, Harry Potter, sol, snö, mjukisbyxor och mat. Kom även underfund med att jag och Kajsa varit där tillsammans 5 år i rad nu. Traditioner är trevligt.

Såsom alla andra i min ålder så deprimerat konstaterat så börjar skolan på nytt imorgon igen, huvva. Men om 3 veckor är det Umeå Open, det ska jag gå runt och säga till mig själv tills dess så blir allt lite lättare. Och om 4 veckor är jag tillbaka i Hemavan igen, med hela klassen. Grymt.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0