Sluta dröm om det ljuva livet, du kommer aldrig va med om det




Lite close-ups på några av mina ringar. Rosen fick jag när jag var ganska liten av min storebrors storasyster som inte är släkt med mig. Kaos. Rosetten hittade jag en gång på gatan, tvättade upp den och poff så var den glansig igen. Den med prickar på har jag ärvt av min gammelmormor. Nallen är egentligen min lillebrors men den är väldigt fin. Jag har snott den lite. Den ligger i min säng. Mohahaha.

Lagomt slut i kroppen efter ett härligt afropowerdance-pass, och ser fram emot middag om en halvtimme. Det blir så skumt med mattider och grejer på helgerna, idag har jag endast ätit lite pyttipanna till... Frukost. Om jag inte gick i skolan skulle jag inte ha några rutiner över huvudtaget tror jag. Det är därför jag är så dålig på att blogga ibland.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0