The sounds that I here when I lie awake in the dark







Såhär ser jag ut idag minsann. Det är så underbart med såna här veckor, lite prov och mycket sol. Fast det var ruggigt kallt idag tyvärr, inte kul att behöva sätta på sig helvetes-vinterjackan när man väl plockat fram vårutstyrseln. Anyhow, här ser ni ännu ett fynd från i söndags, en underbar skinnskjorta för ynka 50 kronor, älska second hand! Visste ni förresten att min käre far ringde från USA i helgen och undrade om jag ville ha ett par converse? Så imorgon när han kommer hem blir jag ägaren till ett par marinblå converse, underbart!

Skor- Cheap monday, skjorta och ring- Second hand, strumpbyxor-mammas

Förresten är jag less på folk som anser att mode och hjärna inte går ihop. Folk med såna åsikter gör att jag blir osäker på vem jag vill vara egentligen. Jag har så många sidor av mig själv att jag inte vet vad som är mest JAG. Jag antar att jag är väldigt inkonsekvent i grund och botten.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0