You don't have a clue what it is like to be next to you

Om jag var vegetarian (vilket troligen aldrig kommer hända) så skulle jag göra undantag för köttbullar. Förrädiskt gott. Även för köttpålägg såsom skinka och salami. Ost är fan inte ens gott.

Mycket tjusiga kommentarer jag fick på min lilla film förresten!

För er som undrar sitter jag omringad av mina tyskaböcker, fast jag börjar känna att jag har koll på det här nu. Om ett par timmar tänkte jag hoja iväg till gymmet, dock har jag kommit på att jag nog borde ändra på mina matvanor om detta ska ge något i längden. Skära ner på gratis cupcakes i kafeterian,  Mcdonken-luncher och varm choklad typ. Förresten skäms jag lite över att ha ätit på donken i veckan, men vad gör man inte när det serveras gröt i skolan, det är sol ute och man hittar en fin liten kupong i börsen som gör lunchen till det billigaste nånsin.

Fördelar med att mamma är utomlands: Man kan sno hennes kläder. Idag har jag på mig en svart, blank skjorta som var riktigt fin faktiskt, jag har aldrig sett henne ha den ens! Har jag tur kanske jag kan få den...


Snart, snart är det såhär igen... Idag var det faktiskt plusgrader och strålande sol! Fick ett stort lass med smält snö i huvudet som rasade ner från skoltaket. Då föll jag av cykeln vill jag lova.

Leave a comment
By: Ragia

Haha jag var också nära på att få snö på mig idag det landade typ en meter ifrån mig.

2011-03-03 @ 19:26:32



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0