Before you leave, please tell me what's on your mind






Fick ändå tag på ett par underbara bilder från gårkvällen, temat var gala/festklädnad och jag måste säga att alla lyckades väldigt bra. En galen kväll med skratt och tårar, tillsammans med otroligt underbara människor. Kan inte med ord säga hur mycket jag älskar er.

Annars har jag upptäckt att stå på en bro i regnet, endast iförd en tunn klänning, får sina konsekvenser. Febern härjar åter men jag hoppas ändå på att vara frisk imorgon. Har också upptäckt en legendariskt bra sak, nämligen att Markus Krunegård och Adam Olenius (från Shout out louds) har slagit sina musikaliska huvuden ihop och bildat ett band named Serenades. Än så länge har de bara 4 låtar, men dessa ligger uppe på spotify och är definitivt lyssningsvärda. Till min stora glädje kommer jag även se dem live i sommar, då de numera står på programmet till Where the action is. LOVELY.

Rubriklåt:
Criminal heaven- Serenades

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0