Gick runt i ditt kvarter tills det blev för kallt, tänkte ut en dialog mellan oss och allt





Godafton människor. Kom just att tänka på hur lätt det skulle vara om man stalkade mig. Lite creepy. Hur som helst, jag räknar minuterna av den lilla skoltid som är kvar och är allmänt otaggad på restrerande lektioner. Lärarna predikar om hur vi ska ta vara på de här sista dagarna av grundskolan, jag känner mest hur jag vill fly ut genom närmsta dörr och aldrig komma tillbaka. Inte ens min underbara klass väger upp just nu, gud vad less jag är. Sommarlov kan inte vara mer välkommet.

Skjortan räddade jag förövrigt från min mors garderobsstädning, hon tänkte slänga denna pärla! Knäppt. Den är underbar tycker jag, härligt blank också så den faller snyggt. Byxorna har trasig gylf och armbandet fick jag kämpa hårt för att lyckas laga efter att det gått sönder när jag skulle... slå Rebecka har jag för mig. Det var ju dumt.

Skjorta- Second hand/mammas gamla, Byxor- Second hand/Kompis gamla, Armband- Miss London

(ÅH OM DET FINNS NÅGOT JAG HATAR JUST NU SÅ ÄR DET EN SPOTIFYREKLAM SOM PLÅGAT MIG INTE MINDRE ÄN 14 GÅNGER DENNA KVÄLL, IBLAND UTAN LÅTAR EMELLAN. EN OCH SAMMA REKLAM. ILSKA.)

Rubriklåt:
Satan i gatan- Veronica Maggio

Leave a comment
By: Emma

hehe nämen emma! är det snusburken du har i bakfickan!(a)

2011-05-27 @ 16:12:17
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0