I feel like my heart was broken at least a million times





Underbara dagar i solen passerar och gräset blir grönare för var dag. Har utmanat Viktor på en brunhetstävling som kommer pågå under hela sommaren, förloraren får bjuda den andre på glass. Just nu leder faktiskt jag, något jag är mäkta stolt över vill jag lova.

Njuter av en pluggfri afton. Längtar dock ändå till helgen, eller det är med blandade känslor faktiskt. En händelserik helg är att vänta misstänker jag! Ska vara kreativ ikväll tror jag minsann. Har en massa plagg som bör sys om, en tavla att göra klart och en låt att skriva. Och bra böcker jag vill läsa. Och en novell jag vill färdigställa. Awesome.

Rubriklåt (nog för att frasen jag valde var deppig men låten i sig är jävligt skön och får en att tro på livet litegrann):
Have it all- Jeremy Kay

Leave a comment
By: det arga biet Siri

ojojojoj, vad hände med bildena alltså! Men det är bra att bjuda på sig själv, verkligen. Mitt självförtroende sjönk inte det minsta....

2011-05-11 @ 18:51:04
URL: http://sirif.devote.se
By: MORRIS

EN NOVELL SOM DU SKA SKICKA TILL MIG KANSKE KANSKE KANSKE...

2011-05-11 @ 19:00:03
URL: http://tradosked.blogg.se/
By: Rebecka

INTE OKEJ BILD, TA BORT!

2011-05-12 @ 13:34:55



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0