Just a lonely girl in a pretty dress, hoping for a fairytale to come true



Såhär såg jag ut igårkväll då. Farmor tog en bild innan jag hoppade in i bilen, och förhoppningsvis togs det bättre bilder senare på kvällen. Ville hur som helst mest visa klänningen, som tydligen är min mormors gamla. Älskar gamla kläder, tanken på att det finns en historia bakom. Kanske en fin gammal kärlekshistoria, eller ett spännande äventyr som utspelades för flera år sedan. Hemlighetsfullt, på något vis.

Idag har jag mest sovit bort hela dagen, ganska skönt att inte behöva göra så mycket. Är fortfarande lite förkyld, så ikväll blir det nog hemmakväll. Önskar jag hade en printer så jag kunde printa in teckningar, har ritat en massa idag.

Leave a comment
By: isa

ÅHMYGOD VAD FIN EMMA OM DU INTE HAR DEN PÅ BALEN SÅ SLÅR JAG DIG

2011-05-15 @ 18:49:23
URL: http://tradosked.blogg.se/
By: amanda

Men om du hittar så snygga klänningar på vinden är väl en balklänning inget problem :-)?

2011-05-16 @ 11:49:41
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0