Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt


Random pic on my beautiful necklace

Tisdag. Ett prov avklarat. Two more to go. Sedan fredag. Stockholm. Sol. Jag är en sån där som hon Missy Higgins sjunger att hon en gång var, "I once lived for the future, every step was one day closer, greener on the other side..." i låten Stuff and nonsense. Bra låt förresten. Hur som helst, samtidigt som jag lever för framtiden är jag en jävel på att leva i nuet. Askonstigt och uppochner kanske. Okej såhär då, jag ser fram emot roliga saker som ska hända för att inte bli deprimerad av livet, men lever i nuet på så vis att jag tänker att man måste leva nu och inte vänta till sen. Även om det mestadels sätter mig i skiten så är det ändå värt det på nått vis. Jag och Nicke Nyfiken typ.

Nu ska jag ta tag i fysiken och sedan förhoppningsvis hinna iväg till gymmet. Party.

Rubriklåt: Nu kan du få mig så lätt- Håkan Hellström

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0