Så säg mig vad vi väntar på, säg mig vad du tänker på



Hemma efter ett över tre timmars långt genrep på teatern inför lördagens föreställningar. Har som slutat vara nervös över detta. Det är bara kul. Vår teatergrupp, och uppsättning, är dock väldigt spårad måste jag säga. Ojojoj. Bilden är ett flummigt resultat av lång slutartid och blixt i väntan på tunnelbanan.

Fick förresten höra igår att familjen planerar en tripp till Paris på höstlovet. Jag är på, säger jag bara. Äntligen, har bara varit i södra Frankrike ett par gånger tidigare, men huvudstaden är något annat misstänker jag.

Rubriklåt (sjukt bra band egentligen, länge sedan jag lyssnade på dock) :
Gitarrer & bas, trummor & hat- Hästpojken

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0