Did I make it that easy to walk right in and out of my life?





Fick ett USB-minne i handen häromdagen med bilderna från klassresan. Känns som en hel evighet sen men i brist på andra bilder kan jag ju lika gärna lägga upp ett par av dessa. Charmiga nanting måste jag säga. Det var en otroligt rolig helg, jag kommer sakna den här klassen. Älskar att det alltid blir så på klassresor, att för en stund så finns det inga gänguppdelningar längre, alla sitter i samma 4-bäddarsrum och leker sanning eller konka, precis som när man var liten. Och även fast alla vet att ingenting kommer ha förändrats när man kommer tillbaka så låter man allting vara sådär fint för ett tag.

Inser just att jag är förkyld, kommer vara hemma från skolan imorgon och har ett enda osett oth-avsnitt kvar på datorn. Det är fem timmar tills nästa säsong laddat klart. Mitt liv är tungt.

Rubriklåt (sjukligt fin låt som jag säkert nämnt förr, och då denna tjej är låst(?) på spotify blev jag desto gladare då jag såg att hennes skivor finns att åhöras på grooveshark):
Almost lover- A fine frenzy

Leave a comment
By: rebecka

Sanning eller konka*

2011-05-13 @ 09:11:55



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0