You tell me "Time never waits", that's okay 'cause I don't wait for time








Lite underbara bilder från helgens grillning och brännbollsspelning som jag baxat från www.sirif.devote.se och www.idaspictures.blogg.se, bara för att dom har bra kameror och inte jag... Pappa kom in i mitt rum tidigare idag och undrade vad jag ville ha för belöning för mina betyg, jag svarade en systemkamera. Fast jag tvekar. Sånt är dyrt. Men gosh vad awesome det vore.

Annars njuter jag av att den sista riktiga skoldagen är över nu, och lyssnar på älskade gamla Jack Johnson. Var alldeles för länge sedan. Det är så underbart med skivor där man kan varenda ord, varenda melodi, vet exakt när höjningarna och bryggorna kommer. Det är tryggt, på något vis. Hemma.

Rubriklåt (Mannen, myten, legenden):
Moonson- Jack Johnson

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0