Half of the time we're gone but we don't know where

Har alltså just förtjänat min första bloggkommentar från mamma. Känns stort. Firar med ett mobilinlägg (det ordet gick jag skriva om 5 ggr) och diverse mobilbilder. Man måste ju släppa lös lite.
Rubriklåt:
The only living boy in new york-Simon & garfunkel

Jag ritar av Jack Sparrow.

 

 

Jag HITTAR Jack Sparrow, i Paris. Nästan.

Gratis glass gör Midgård till en fin skola.

 


Leave a comment
By: Greta

Du bakade men någon annan, du bytte ut mig!

Jag bakade själv, jag är patetisk.

PLUS ATT DET INTE ALLS VAR LIKADANA SOM VI GJORDE.

Jag och Rebecka började prata om subwaykakor idag, och då sa hon såhär

-Ja alltså kakorna jag och Emma bakade var jättegoda

Då sa jag

-JAG OCH EMMA BAKADE OCKSÅ.

Sen blev det tyst tror jag.

2011-11-23 @ 16:16:18
URL: http://galenheter.blogg.se/
By: Jörgen

Du har då skills på att rita EMMA!!!!!!

2011-11-26 @ 12:40:53



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0