Hey professor please, I'm not taking any more of this shit

Jag vill berätta en massa saker. Skriva om små saker. Om stora saker. Om fina saker. Om sorgliga saker. Men jag vet inte hur, vet inte var. Paris är en fin stad, av det lilla jag hann se. Jag vill få er att förstå känslan. Alla känslor. Allt det som reflekteras i ögonen, allt det gröna och blå och röda. En galen bergochdalbana i kolsvart mörker. Inte veta vad som är upp och ner, skrika rakt ut. Adrenalin. Stå i fören på en båt som glider genom en fantasivärld, till tonerna av My heart will go on. Ett golv som faller. Solsken och trötta fötter. Hjärnan som försöker ta in, insupa alla nya syner. Virrig men glad på ett harmoniskt vis. Och sen mitt i allt, trötthet och hunger och obefogad ilska. Upp och ner igen. Strålkastare och hög musik. Allt det där som man egentligen inte törs och plötsligt är jag modigaste i världen.
Rubriklåt:
Dropout- Laakso

Leave a comment
By: Rebecka

åh gubbarna på första bilden ser ut som mig

2011-11-08 @ 14:43:12
URL: http://rerebecka.blogg.se/
By: Emma Östin liten och fin

ÅHH BLIXTEN FÖR FAN!!!

är så jävla avis på dej din parisbitch!

2011-11-08 @ 20:27:36



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0