I was happier then with no mind-set

Onsdag. Nu har jag alltså levt i ett internet-fritt hus i... 4 dagar. Tur att man äger en iphone (tack mor och far). Men fortfarande, det är ett ångestladdat moln över stämningen där hemma. Bloggabstinens, facebookbehov, filmbrist, musikfrånvaro... Ni vet.
.
ÅH, just i detta nu (tänk att ni också får ta del av min lycka) får jag alltså veta att det magiskt långa mattepasset imorgon är bortplockat. Vet ni vad detta innebär, kära befolkning? ATT JAG SLUTAR KLOCKAN ELVA IMORGON. Livet: Äger.
.
Rubriklåt (Nya bekantskaper, ny musik. Har en hel del nytt att visa er nu.) :
New Slang- The Shins

Leave a comment
By: Mamma

Då kan du ju ta tillfället i akt och åka ner på teliabutiken och låna ett modem (det fick man sa supportkillen) och se om det är det som är roten till det onda. Bara bra idéer har jag.

2011-11-23 @ 12:53:50



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0