It won't happen twice that we live at the same time


Black & White. Finns inga ord för den här helgen. Eller det finns alla ord. Samtidigt. Ger det ett försök.
Leva. Leva nu. Människor. Sömnbrist. Skrivna ord, sjungande ord, fina ord, sagda ord, osagda ord. Kaffe. Nytt. Film. Pannkakor. Kallt. Varmt. Glädje. Skratt. Och någon sa att det är fint att jag ler så mycket. Advent. Snöbrist. Krossad kladdkaka. Musik. Mackor. Skofritt. Det finns stunder då det känns värt att gå fast man kan ta bussen och det blåser. Nummer. Gitarrer. Jag är upp och ner. Kanske förkyld. Kanske värt det. Cykla. Sova. Ögonkontakt, banankontakt. Förvirring. Sms. Kramar. Spritpennor. *Ler*. Ibland bara lyssna i tystnad och det kan vara fint fast man är många. Ta ett djupt andetag och lev på det förflutna. Nu är det vardag igen.
.
Rubriklåt:
Emmylou-Laakso

Leave a comment
By: En vän utan en bil

Jag vill ta hela det här inlägget och kalla det mitt. Jag förstår varje ord och en dag utan dig är som en dag utan kaffe (numera). Vi andas. Fan, vad vi andas. Banankontakt. Förlåt för att jag tog slut på all mjölk. Men gott blev det. Älskar att vi delar dessa ord fast du hittade dom bättre än mig men ändå. Åk inte.

2011-11-28 @ 17:54:48
URL: http://thisispatrick.blogg.se/
By: Axel

Nog kommer vi ha lika bra helger igen; lev för framtiden och nuet!

2011-11-28 @ 18:19:43
URL: http://omvintern.blogg.se/
By: Anonym

vad fan väljer du att ta för bild av mig

2011-11-28 @ 18:22:50



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0