Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill va din

Jahapp, här skjuts statistiken i taket när man bloggar om fåglar. Vinnande koncept, tro? Adderar en skylt till dagens inlägg och ser vad som händer.
.
Supertrött men vaken. Ätit fruktsallad och sett Alice in wonderland med en saknad vän. Iförd One piece. Standard. Ska lyssna på Markus Krunegård och försöka sova i vettig tid. Någon konstaterade idag att jag nog bara slösar bort min sömn på att vara vaken i onödan. Gud, vad jag är bra på att drömma. Men det är inte jag som berättar om mina drömmar längre.
.
(P.S SÅHÄR nöjd över att ha kommit på en lösning till styckeindelningen. PUNKTER. Älska livet.)
.
Rubriklåt:
Jag är en vampyr- Markus Krunegård

Leave a comment
By: One Piece

Gillar bilden.

2011-11-10 @ 19:20:37
URL: http://www.sparkdrakt.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0