May be the chill that autumn brings, may be a hundred different things

Hm, det börjar gå för långt med bildbristen nu. Baxade (Oh, how I love that word) en bild från Siri. Siri, min fina vän, som igår sken upp min dag genom att dyka upp på kvällskvisten med nybakade brownies. En till vän, Rebecka, skuttade också över, och vi njöt av en pluggfri mitt-i-veckan-lördag. Upptäckte även Tutti-fruttis nya förpackning, den var fett ful. Såhär känner vi om den:
Moget och bra. Fick förresten en fråga i mitt förra inlägg, och eftersom jag tycker om att svara på frågor tänkte jag göra det också. Eller kanske mest för att jag sällan får några, höhö. Så alltså, för att klargöra ditt förvirrade sinne: Jag ska till Kina. Och bo där ett halvår. MEN på vägen till Kina, i Januari, passar vi på att först glida förbi Thailand för tio dagars sol och bad. En trevlig extra-semester för att ladda batterierna, typ.
.
Annars då? Sitter och filosoferar över livet i en ny del av skolan. För mig själv. Om någon mot förmodan skulle ha vägarna förbi just i detta nu kan jag bara meddela att jag har lunchrast en halvtimme till. Inte för att jag ogillar ensamheten. Då kan man ju blogga och stirra på tomma kaffekoppar och lyssna på andras konversationer. Torsdagar äger.
.
Rubriklåt (Hata att mina hörlurar är i skåpet och hata att jag är för lat för att hämta dem. Älska den här filmen.):
She- Elvis Costello

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0