Teasing me and pleasing me and leaving me

Livet är fruktansvärt vackert just nu. Natten spenderades ihop med fina människor och filmer man ska ha sett men ändå inte har sett och nattmackor och display-ord. Sömnkvoten ligger på minusskalan men vad gör det när man spenderar dagen på Umeås gator med en saknad skelleftå-pojke. Och hans vänner, och hans vänners vänner som råkar vara mina vänner and so the cycle goes. Intressanta diskussioner om allt och inget.
Idag har jag känt David precis ett år. Tror vi. Han är bäst.
Nu borde jag sätta igång med att packa, imorgon hoppar jag och Gretchen in i flygplanet och spenderar resten av lovet i Paris. Can't wait!
Ja, jag bloggar om mitt liv och hur bra det är. Det bästa är att allt är sant. Njuter. Gör er lite avundsjuka. Skriver låtar med depptexter som egentligen inte handlar om något längre. Om ni undrar så spenderas mitt liv högst uppe på Scandic, balanserar mellan farligt vatten och trygga broar.
Rubriklåt (Försökte lyssna på sånt som Skrillex men insåg att jag inte är sån förän någon förändrar mig och försökte att inte ta Laakso som rubriklåt men det var svårt när det är bäst just nu. Bara bäst.):
Aussie girl- Laakso

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0