This is not the end, this is just the world

"Måste borsta tänder."
.
Alltså, varje gång jag tänker eller säger att jag måste borsta tänderna, ploppar den där repliken upp i huvudet. GAH, dubbade Djungelgeorge, jag är hjärntvättat på livstid.
.
Appropå bra filmer har jag roat mig med att se The imaginarium of doctor Parnassus ikväll. Och ätit cheeseballz. Och struntat i det där som jag egentligen skulle göra. Oavsett, otroligt bra film, rekommenderar starkt. Hur hemskt kan det bli när både Heath Ledger och Johnny Depp är med? Och Jude Law. Som egentligen är snygg men som får mig att tänka på killen i ica-reklamen. Och den där sista, som jag glömmer namnet på. Colin... Nånting. Kaoz.
Rubriklåt (Har jag nämnt denna man? Om inte, HERREGUD världen, lyssna. NU. Om ni gillar Bon Iver, kommer ni älska detta.):
If I had a boat- James Vincent McMorrow

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0