Vaknar mitt i natten av mitt hjärta som slår dubbla slag, bit ihop så ingen märker, bit ihop för smärta stärker

Tog mig ut i natten. Fotade allt jag såg i mörkret. Jag tror det regnade lite. Kallt men ändå så mycket varmare än det borde. Och de påstår att imorgon är det första december. En kulle täckt med klibbigt gräs. En ensam gran. Gatlyktors sken, vänta på mig. Musiken dånar. Jag missade omvärlden, så uppfylld av mina egna tankar. Och alla tror att de är så djupa. Egentligen handlar det bara om kalla händer och ögon som ser. Springer och står kvar. Bokstäverna envisas med att trilla ut i sorgsen ordning. Det är väl så det är när man är ung. Har jag hört.
.
Rubriklåt (För att jag har en fin vän som också tycker att matte är rätt trist men som har en grym musiksmak.):
Det var inte hela världen- Ludwig Bell

Leave a comment
By: kallar mig fin vän men det ligger i ditt omdöme

Lite roligt att jag för cirka två sekunder sedan sa till dig "åh jag älskar den där låten" när jag såg din rubrik. Sen läste jag. Hoppas det är mig du menar. Jävla Sadisten. Missade du när jag skrek på henne? Ska lyssna på Bell nu. Lunch om en minut.

2011-11-30 @ 11:11:24
URL: http://thisispatrick.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0