I can't control my dreams, I can't control my hope

Hittar inga bilder som har med nånting att göra, tänkte bara att istället för en tilldragande rubrik kan man ju alltid ha en bild på två rätt så tilldragande brudar om jag får säga det själv.
Lovet har börjat så bra som det kan med musik, snöhögar, nattliga promenader, fina vänner, gitarrer, pommes frites och glass, höstmys på hamnis, duktiga musiker och gott fika, och lite mer nattpromenader och varma kramar och kalla andedräkter och sena kvällar och långa sovmornar och inget ensamt alls. Ett försök att få er att förstå hur fint mitt liv är just nu. Det finns så mycket trevliga människor i den här staden! *Ler*.
Rubriklåt (Älska, älska, älska. Och inte fan börjar bandet på "The" heller, sådeså.):
Worst case Scenario- Laakso

Leave a comment
By: Siri

Snöhögar? Jag har då inte sett några snöhögar, eller har jag missat att vintern har kommit?

2011-10-31 @ 18:14:08
URL: http://sirif.devote.se
By: Félice

Du glömde regnbågscyklar! PS. Jag glömde berätta att jag träffade en gubbe på armen med en snöklump då när du pratade i telefon.

2011-11-01 @ 15:00:49
URL: http://thisispatrick.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0