Men jag tänkte jag skulle höra av mig och säga att allt är fint

image descriptionimage description
Dessa bilder må vara små, men som jag har försökt att ladda upp dem! Via min kära mobil (som jag säkert kommer blogga alldeles för mycket med för mitt eget bästa framöver) men det gick inte så bra att publicera. Folk säger att blogg.se är sämst, ibland är jag benägen att hålla med.
Varför blogga när man kan låta bli förresten? Det tycks vara min inställning alldeles för ofta.
Gårkvällen innehöll kakbak, Rebecka, tvserier och ett brev under kudden. Magiskt mysig kvalitétstid med bästa vän.
Rubriklåt:
Är du fortfarande arg?- Säkert!

Leave a comment
By: greta

GJORDE DU FUCKING SUBWAYKAKOR MED REBECKA, DIN BITCH!!!!!! SVIKARE:(:(:(

2011-10-10 @ 21:48:05
URL: http://galenheter.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0