Somewhere in between the beginning and the end



Going, going, gone. Små saker i livet som gör det lite bättre. I skepnad av tråkig mattelektion kan man finna en hemlig musikkonferans. Ord på papper, nya titlar som trängs på listan. Meningslös sista timme blir lockande tack vare goda sötsaker. Kall stadstur blir bättre av trevligt sällskap och återbesök på mysig musikhandel. 

Stay positive. Musik och vänskap är vad som håller mig levande just nu. Gärna i kombination.  

Rubriklåt:
Bulletproof weeks- Matt Nathanson


Leave a comment
By: Félice

Jag gör det så jobbigt för mig själv. När jag inte vet vad jag ska skriva om på min blogg så blir jag frustrerad, och vad gör jag då? Jag letar upp somekindofpeace för mitt huvud och ser att du redan formulerat mitt undermedvetna. Vad ska jag nu skriva..

(Vi äger på att räkna matte<3)

2011-10-05 @ 19:23:59
URL: http://thisispatrick.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0