And all you see is where else you could be when you're at home

Det luktar ostkrokar överallt. Mina tangenter är täckta av ett tunt men aldrig så orange pulver. Ja, jag har varit ensam hela dagen. Och kvällen. Sad. But. True. Nej, jag tyckte det var ganska skönt. Och med tanke på den otroligt fina uppvakningen mina vänner gav mig igårkväll hos Greta så är jag forfarande på bra humör! Kassa bilder, jag vet, vettefan som hade kameran hela kvällen men inte var det jag! Fann dem på minneskortet idag. Ni anar inte vilka otroliga presenter jag fick av alla, TACK NI ÄR BÄST!
Glad.
Rubriklåt (Spenderat x antal timmar ihop med denna låt idag, nu kan jag den på gitarr!):
Your heart is an empty room- Death cab for cutie

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0