I want to turn the whole thing upside down

Vandrade över en bro utan skor idag med Rebecka och fann fint klotter. Eller, gatukonst*. Annars har jag haft en fin dag med många hattar och kostymer, en galen klass och en macka på draggen. Mer bilder på dagens spektakel kommer i form av fin bildbomb förhoppningsvis senare ikväll. Det finns en hel del legendariska bilder, så håll utkik! I would.
Dock ska jag först joina min förkylda (ack, hemska tanke att jag skulle bli förkyld, kännner redan hur huvudet dunkar och det mentala snoret rinner) familj i tvsoffan och se på Idol. Klassisk familjeunderhållning en måndag. Och kanske äta ett äpple. We'll see. Inte fan har jag dipp och grönsaker i alla fall.
Rubriklåt (har fastnat i en ny Jack-period. Som om jag ens kom ur den tidigare.)
Upside down- Jack Johnson

Leave a comment
By: Félice

Jag har letat runt i staden vår efter sådant klotter och lyckats ta en bild på precis det där! Det finns massor av fint vid bibblan och bron till skolan. Ibland älskar man alla jävla björkar.

2011-09-05 @ 20:32:44
URL: http://thisispatrick.blogg.se/
By: Neil

Hi Emma! Thanks for your comment on the class blog. I noticed that you have your own Cool blog! So I just took a quick browse and had to smile at the first sentence in this text: it sounds like the bridge wasn't wearing shoes ;) Hope you're having a fun time there!

2011-09-14 @ 12:28:01
URL: http://pib2011dip2014.wordpress.com



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0