I'll make you banana pancakes, pretend like it's the weekend now

Det regnar ute. Jag är hemma från skolan, förkylningen är numera ett faktum. Jack Johnson sjunger "Can't you see that it's just raining? Aint no need to go outside." i mina högtalare. Jag har en gul one piece på mig. SÅ vad gör jag, om inte lyssnar på hans råd och gör BANANA PANCAKES. Galet gott, blev det. Så pass gott att jag skrev ner receptet här nedanför. DO IT, säger jag bara. Varje tugga var en njutning, trots snuva och huvudverk.
Och under tiden ska ni naturligtvis lyssna på den här låten, som jag har att tacka för att jag ens försökte laga denna rätt från början. En av mina absoluta favoritlåtar, dessutom:

Leave a comment
By: Ida

Bra låt! Och mums med pannkisar!

2011-09-07 @ 14:05:11
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
By: amanda

det måste testas!!

banan är ju bland det bästa som finns :)

2011-09-08 @ 14:08:22
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0