I'm gonna close these eyes for days

Jobbhelg. Jag och mor min har spenderat helgdagarna på en stor loppmarknad. Tjänade lite mer än 1000 riksdaler och fann allt ni ser på bilderna för sammanlagt... 115 kronor. Sinnessjukt värt. Har letat efter skor like these väldigt länge. De är underbara. Och filmen... Ja, what to say? I'm a chickflick-fan. Notting Hill är en av de finaste filmer jag vet. Kände att den måste stå i min bokhylla.
Rubriklåt (Har kommit till att bli ett av mina favoritband lately. Galet bra musik.):
Fooled myself- Angus & Julia Stone

Leave a comment
By: AP

NOTTING HILL FÖRLAJF!!!!!

2011-09-04 @ 18:17:47
By: Siri

Men du!! snyggt må jag säga!

2011-09-04 @ 19:12:56
URL: http://sirif.devote.se
By: celina

Sv: Kom igen, alla vill ha så varje dag egentligen!



Skorna var ju underbara, åh! Och Notting hill... Åh den filmen bara är. Åh. Och du snackar just nu med en tjej som är uppväxt med fyra vilda pojkar och blodmassaker-spel som oftast tar avstånd från "tjejiga" saker. Filmen är underbar den med, end of story!

2011-09-04 @ 19:22:28
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0