Love turns the whole thing around



Tre månader med min älskling. 11/9. Kändes ju brutalt. Men fint ändå. Jag älskar dig. Och saknar dig redan.



Rubriklåt (It's our song, baby):
The heart of life- John Mayer


Leave a comment
By: greta

Åh saknar dig med Emma! Spännande att checka skolan, du måste berätta allt sedan! Haha åh..ja du är ju liksom i Kina, många liknar väl mig, hehe.

Det ska jag göra, jag ska hälsa hela Sverige från dig<3

2011-09-12 @ 09:10:50
URL: http://galenheter.blogg.se/
By: Jessica

Här är ännu en som saknar dig enormt, och som såg ditt meddelande på Gretas blogg! Självklart hälsade hon det även till mig. och samtala ska vi minsann göra när du kommer hem! och umgås en massaaaaaaaaaa<3

2011-09-12 @ 17:42:36



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0