Surreal but nice

Godkväll kära läsare. En liten bild från arkivet, as a matter of fact tog jag denna på den första resan jag och min kära Nikon gjorde ihop. Göteborg. Gud vad jag längtar tillbaka! Drack Hallon/blåbärssmoothie idag och mindes en frukost från Pressbyrån.
Annars sitter jag här och försöker bestämma mig hurvida jag och Elias ska se No strings attached eller Notting Hill ikväll. Han har ingen talan. Jag har dock lite ångest. Misstänker att nånstans långt inne vill jag se Notting Hill och det är därför jag köpte den idag och quotar Hugh Grant som rubrik. FAST samtidigt är jag nyfiken på No strings attached. Bra skådisar. Ångest, var ordet. Och JA, jag ser såna filmer. Men jag skäms icket.

Leave a comment
By: erik

Det är jobbigt att killarna aldrig får någon talan....

2011-09-04 @ 20:37:09
By: Karin

Stackars er killar som aldrig får någon talan Erik! Eller hur var det nu? Kolla dig runt lite i dagens samhälle så ser du snart vilka det är som för talan.

2011-09-04 @ 23:54:53
URL: http://mahieu.blogg.se/
By: erik

Karin, jag syftade på killars roll i förhållanden.... jag vet mycket väl om situationen i dagens samhälle som är fel!

2011-09-05 @ 22:25:30



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0