You make sad look beautiful



Efter en lång natt fylld med flygresor, obekväma sovställningar och lock för öronen befinner jag mig nu på svensk mark, i svensk tidzon. Kände mig inte ett dugg jetlaggad förrän efter middagen, då man redan vid halv åtta kände att Näämen om man skulle gå och lägga sig nu då?. Det gick ju inte för sig.

Har för övrigt spenderat dagen vandrandes på Stockholms gator i septembersolen, där jag och Amanda (www.aal.blogg.se) bland annat köpte dessa magiska Muffins på Muffinsfabriken. Ett väldigt charmigt café må jag säga. Muuuuums!

Rubrik (ett fint citat, en replik leverad sådär lagom nonchalant och ärligt. Ärligt på ett skådespelarvis, vilket gör det ännu mer perfekt.):
-You make sad look beautiful


Leave a comment
By: amanda

Jag vill ha mer muffins.. NU <3

2011-09-18 @ 18:02:22
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0