And it's hard to dance with a devil on your back so shake him off

Shanghai och shopping i mängder. Ett urval av alla prytlar jag håvade in på bild ovan. Mycket nöjd. Förutom kopiösa mängder av konsumtion bodde vi (vi=jag och min familj, hela högen) på fint hotell, åt på tjusiga restauranger och gjorde turistiska saker som att åka upp i världens högsta utkikspost, "Kapsylöppnaren". Hundra våningar upp! Det ni.
-
Nu är det måndag igen och jag har återvänt till livet efter en veckas sängliggande. Man kan ju inte va sjuk förevigt, liksom.
-
Rubriklåt (Taggad nanting på detta i sommar!):
Shake it out- Florence and the machine

Leave a comment
By: Siri

Sv: Hahah, hittade den för någon dag sedan och frågade om det var mammas, men det var det inte så antar att det är din. Lånar den lite tills din hemkomst (har glömt min halsduk i fjällen.......)

2012-04-17 @ 13:57:59



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0