Not for a part in any gamut of the dark

 
Hängde utanför Hamnis i kanske ungefär tre minuter idag. "Vi ser ut som ett band" och pop-pojkar med lugg. Fint osv. 
-
Annars då, skolan började med ett jävla hålligång och huvudet dunkar redan. Kommer somna inom två röda tror jag bestämt. Förutom skola och allt vad det innebär (fick en smärre chock när jag insåg att skolan verkligen invarderats av 96:or nu, jag känner inte igen någon! Finns det ens så många människor i Umeå, tänkte jag), har UCUR också haft möte idag och jävlarns jävlar vilken aktiv höst det ska bli. Ska väl bara börja träna också så ligger jag snart i topp-eliten! Och bli känd, det har vi också kvar på listan. Men än är man ju ung. 
-
Rubriklåt: 
Minnesota, WI- Bon Iver

Leave a comment
By: A

Vi ser ju tydligen ut som en countrypop-duo, så där har du kändisplanen.

2012-08-22 @ 20:49:14
URL: http://omvintern.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0