The wicked thing about us is that we always have trust

Hemma igen. Har en hårddisk fullproppad med bilder, en liten solbränna och tusentals minnen. Bättre avslut på ett sommarlov får man banne mig leta efter! Ni kanske får en vag idé av hur vi hade det av dessa bilder, även om det är långt ifrån hur bra det faktiskt var. Nya människor, chorros, bad, sol, quizkampen, låtsas-franska, för mycket dricks, Wait don't go, jobbiga avsked, kyliga nattbad, I'm spiderman och tusen andra saker. Jag vill redan tillbaka. 
-
Och nu har far min åkt tillbaka till Kina, och om en vecka åker även resten av La familia tillbaka. Utom jag då. Ständigt nya erfarenheter och snart börjar allvaret. KAN NI FÖRSTÅ ATT SKOLAN BÖRJAR INTE IMORGON MEN PÅ ONSDAG? Kan då fan inte jag. Herregud och snart är gymnasiet till och med över. 
-
Rubriklåt (Har för mig att jag hade denna nyss men serri den är fet och jag kommer inte på en enda låt.): 
Dry your eyes- The Streets

Leave a comment
By: Mormor Monika

Emma!
Lär dig franska och ha ännu roligare!
Mormor

2012-08-21 @ 09:41:24



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0