What might have been lost

 
 
God afton, kära bush-befolkning. Och med det syftar jag inte på den föredetta presidenten. Hur som haver, igår åkte jag ut till den numera tomma stugan tillsammans med Félice, Isak och Axel. Inte fan knäppte jag några kort på detta (alltså verkligen, inga kort), men det var trevligt värre i alla fall. Förutom middagslagning, bastu och singstar tills vi blev hesa såg vi även av någon anledning den thailändska skräckfilmen Shutter (se den), vilket (förutom att få oss alla att nästan pissa i braxorna) fick mig att tänka på när jag lekte med kameran i natten en kväll. Läskigt, osv. 
-
Nu är jag mitt uppe i pack och städtagen (och försöker att inte låtsas om sömnbristen som råder i kroppen), imorgonbitti bär det ju nämligen av mot Götet! Way Out West, sol och liv1 självt. Så sinnessjukt taggad just nu så ni kan icket ana! Lär ju dock inte bli mycket blogga av då datorn får stanna hemma och bloggintresset med den. Äntligen lite åka av!
-
Rubriklåt (Taggar Bon Iver så. Att. Jag. Kan. Dö.) :
The wolves (Act I and II)- Bon Iver

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0