When you're standing on the edge of nothing

 
Alltså, ibland gör min kamera så sjukt fräsiga grejer utan att jag riktigt förstår vad jag gör. Om jag inte var ungefär megatrött skulle jag kanske visa er fler fräsiga bilder, men istället drar jag till med en el classico, en liten preview. Storbloggare borde ju få ett eget litet blogglexikon, så som de tagit över vissa uttryck och bara blogariserat dem så sinnes mycket. Inte lugnt.
-
Hur som helst hade jag en fet kväll på ett betongbajshustak och fotade sate, såg på solnedgångar, drack kaffe, stirrade djupt på nästan-fullmånen, härdade den svenska sommarnattskylan och umgicks med trevligt folk. Sämre söndagar kunde man ju ha.
-
Rubriklåt (No kidding, I just love this song så obehagligt mycket just nu. Obehagligt. Gudvadjagärtrött):
Thin air - Aqualung

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0