Jag kan inte dansa så fint som du

 
Sitter och tittar på bilder från Thailandsresan i vintras. Förra året blev det bara ett par veckor av snö och riktig vinter innan vi flydde landet för ett soligt Thailand och sen ett vårigt Kina. På många sätt var det ganska lagom, även om snowboardbristen var stor och det var ont om snöskotrar. Skulle inte tacka nej liksom, om någon tog med mig på en utlandstripp i... Ska vi säga Januari kanske? Fint, då kör vi på det. 
-
Det är sinnessjukt hur ofta jag pratar om vädret på den här bloggen. Det finns annat i mitt liv än väder. Just nu, till exempel, skolbänk och mandarinhysteri och ingen lärare så långt ögat når. Mystik och praso-elever överallt. Imorse myspys med frukost framför julkalendern och det bästa med nya Greveholm är den gamla musiken, dialekterna och att spökena är samma som förr. Nittiotalets generation och en jävla massa nostalgi. 
-
Rubriklåt: 
Fuldans - Fulkultur

Leave a comment
By: Sara

Sv: men usch va äckligt! Fisk-spa för fötterna var mer än nog för mig liksom... skulle aldrig göra det på hela kroppen!

Håller med om Greveholm! Älskar allt som påminner om den gamla, som var bäst!

Svar: Haha eller hur, den gamla var tidernas bästa!
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-03 @ 20:48:44
URL: http://accessoara.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0