Stäng ute verkligheten

 


 
I lördags bakade vi kakor hela dagen, jag, kusinerna, lillebror och farmor. Familjen börjar ju anlända nu, såhär över jul, några i taget. Ganska mysigt och kakor är banne mig farligt gott. 
-
Nu måndag och ytterligare två prov gjorda. Skrivstilen gick åt alla skogar när pennan skulle hållas av en krossad hand, men det är väl smällar man får ta (åhnej, nu kommer ordvitsarna). Släpade sedan med mig cykeln ned på stan (när ska jag lära mig att Umeå är staden plogbilarna glömde?) och besökte konstnärsshoppen för första gången på väldigt, väldigt länge. Unnade mig själv tidig julklapp och ja, vi får väl se hur det går med plugget ikväll va.
-
Och förresten, jag hade nästan glömt, snart tar jag väl tag i den där frågestunden och svarar ordentligt, så se till att fråga på innan det är försent! HÄR, alltså. 
-
Rubriklåt: 
Jag ser dig - Kent

Leave a comment
By: CELLIS

Alltså jag A-V-L-I-D-E-R vad Fanny och Frida är söta! Och yes, yes indeed; kakor är livs(nödvändiga) jag menar farliga.

Svar: Haha, gulligaste kussarna va! Gud ja, det är de absolut, gotta despise (love) them...
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-17 @ 17:32:14
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0