With the wild wolves around you

 
God eftermiddag. Landat i sängen till slut, efter en helt fantastisk fin och händelserik helg. Det var längesen jag skrattade så mycket och genuint som jag gjort de senaste dygnen! Har lust att bli alldeles nostalgisk och ostig och mala på om hur underbara vissa människor i min närhet är men även om det är massor med sant känns det lite väl sentimentalt, så vi lämnar det. Bilderna är förövrigt från en snöig gårdag, när vi tog en eftermiddagsfika på stan. Gårkvällen rullade sedan på i goda vänners lag upp och ner och överallt. Fuldans och främlingar, bussar och nattmat,  promenader och internskämt, Bon Iver och tända ljus. Barabäst.
 
Nu är det tänkt att jag ska dedikera resten av kvällen till skolböckerna, det känns ju cirka noll roligt. Och om en skolvecka kommer kinamamma och kinabror hem, och om två skolveckor är det lov. Det ni. Det blir kult. 
-
Rubriklåt: 
The wolves (Act I and II) - Bon Iver 

Leave a comment
By: Anonym

Lova mig att varje helg blir så här i vinter!

Svar: Åh, jag lovar, och då kommer det här bli den finaste vintern någonsin!
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-09 @ 18:18:04
URL: http://Sanningsdan.blogg.se
By: M

Fina bilder ju! Längtar efter att frysa ute men inte inne - 4 dagar kvar nu.

Svar: Tack! Haha, ja, inne i stugorna har vi värme på! Tagga det liksom
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-11 @ 05:41:20
URL: http://livetiningbo.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0