I may be bad but I'm perfectly good at it

Balansgången mellan inga bilder och för många bilder är som vanligt svår. En fullspäckad men glad helg, kan jag lova er att jag haft. Shopping, filmkväll, stadsturer, cykeltaxi, kinarestauranger, högklackat, bilresor, fest. Kom hem från sistnämnda för bara ett par timmar sedan. Fina människor och kameran stannade inte många sekunder i mina händer. Bloggfenomenet är inte lika stort här som i Sverige, så det var inget krig kameror emellan. Nyduschad och helt slut idag, men att sova på hög är väl inget nytt. Bra så, liksom.
-
Imorgon måndag men vem orkar tänka på vardagen redan? Ska leva på helglivet och skratta när andra kan Vänner-serien lika bra som jag. Ibland fungerar ju det här med.
-
Rubriklåt (Mina öron blöder av för mycket party-musik men ändå stannar den kvar som klister):
S&M- Rihanna

Leave a comment
By: Karin

Haha orkar inte alla klubbor!!

2012-02-12 @ 11:02:02



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0