Tog mig in i din dröm inatt, smög runt i din hjärnbark, kröp intill varenda nerv du har, sa "Tänk på mig"

Måndag, men inte så fasligt. Överkomlig läxfront och ibland fungerar visst sömnbrist åt andra hållet. Idag, idag är början på slutet. Eller bara början på mitt nya liv. Livet som hurtbulle. Och alla som känner mig ler roat och skakar på huvudet. Men nu tänker jag vara sån som skryter om min just avklarade springtur, för att då känns det nästan värt det. Beachen 2012, here we go. Försöka duger.
-
Och appropå bilden, det finns ett post-kontor längst med gatan här och jag har en brevlåda och en adress och till och med brevpapper. Tänkte göra en deal med omvärlden, internet ska inte få ta bort charmen i ett handskrivet brev. Är ni med mig? Bra.
-
Rubriklåt:
Influensa- Säkert!

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0