Could we be a part of a postcard? I'd send it to every soul who I ever knew

Torsdag idag, har jag för mig. Det spelar ju inte så stor roll, det där. Nu för tiden. Fint så. Sitter ensam med en fruktdrink i handen och glad-musik i hörlurarna och ser ut över det stora blå. Vid lunchen var vi alla oense om vilket håll Sverige låg men jag är ganska säker att jag sitter med ryggen mot just nu. Fast det är klart. Jorden är ju rund.
-
Overklighetskänsla på tillvaron och det är ändå lustigt hur fort man anpassar sig. I förrgår var det vinter, idag tropisk sommar. Om ett par veckor tänker kroppen att den ska hem igen, men hemma är inte längre där det brukade vara och thailändarna skrattade åt vårt bagage. Idag har jag träffat diverse sjödjur och vilda husdjur. De finns lite överallt och är ganska charmiga.
-
Rubriklåt:
Waikiki- TCABB

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0