I know you're mine, all mine, but you look so good it hurts sometimes

Trodde alltså att jag åt min sista Marabou på tre månader, den där söndagen hos Isakoo för över två veckor sedan. De sista bitarna sparade jag omsorgsfullt till planet mot Thailand, där jag åt dem med vördnad. Men, icke, för här om dagen halade far min upp en Marabou KING SIZE ur väskan. Då blev jag sådär superglad som på bilden (ser jag alltid så skeptisk ut när jag ler eller är det en camera-disease?).
Vadå, jag gillar svensk mjölkchoklad.
-
Rubriklåt:
Your body is a wonderland- John Mayer

Leave a comment
By: Siri

Jag ser med blotta ögat att du har halsduk, mössa och skitastor kofta på dig. Är det inte varmt i Kina?!?!?! Har jag blivit grundlurad?

2012-01-31 @ 15:36:55
URL: http://sirif.devote.se
By: Greta

Hello sunshine! Jag gjorde en dundermacka i veckan och tänkte på dig.

2012-01-31 @ 17:50:50
URL: http://madeofthis.devote.se
By: amanda

skulle kunna betala ganska mycket for en san dar nu! har vart utan i en manad och det ar mer an nog! asiens "choklad" ar ingenting att skryta med..

2012-02-07 @ 11:34:11



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0