Let's take these broken hearts and use, let's use only what we really need

Gick runt och trodde att det var torsdag. Men det var visst fredag. Då blir det 99. Inte 100. Men om man räknar tar det längre tid.
-
Vaknade inatt och det låg visst ingen val bredvid mig ändå. Vaknade imorse med halsont och det överbevisar allt vad de sa om att ordning ger hälsa. Men jag badar på och saltvattnet svider i öppna sår.
-
OH MY FREAKING GOD. Det landade just en stor, jävla ÖDLA på mitt huvud. I skrivande stund. Jag skrek rakt ut och alla omkring mig stirrade. Sånt händer då fan inte i Sverige. *Andas*.
-
Rubriklåt (En restaurang längs med en av alla stränder spelade hans musik och orden trillade ut på mina läppar som fötterna minns vägen till staden man alltid bott i ):
Cocoon- Jack Johnson

Leave a comment
By: Axel

Åh vad fint, jag vill också ha ödlor överallt! Och ormar och spindlar och valar.

2012-01-20 @ 13:33:37
URL: http://omvintern.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0